sobota, 25 kwietnia 2009

SetPoint

Nawiązaliśmy współpracę z Centrum Dietetycznym SetPoint.
Wspólnie chcemy pomagać w osiągnięciu optymalnej wagi tym, którzy tego potrzebują (i chcą). Na razie współpraca będzie polegać na wzajemnej wymianie zniżek (osoby z karnetem Pracowni maja 10% zniżki w SetPoint a Klientom SetPoint przysługuje 10% obniżka na zajęcia i zabiegi z Pracowni). Z czasem chcemy wypracować pakiety, w ramach których diety opracowane przez doradców żywieniowych SetPoint będą ściśle powiązane z programem ćwiczeń i zabiegów.

Wczoraj na własnej skórze wypróbowałam możliwości kosmicznej technologii, która zbadała ile ważę ja cała i ile ważą moje mięśnie, kości oraz tłuszczyk :-). Na zdjęciu poniżej zobaczycie to, co "wypluła" z siebie ta bardzo tajemnicza maszyna. Okazuje się, że wszystko mam w normie aczkolwiek maszyna sugeruje zrzucenie 1,9 kg tłuszczyku właśnie. Ustaliłyśmy z Panią Asią, że maszyna dąży do ścisłego centrum normy, ja jestem bliska, tłuszczyk mój lubię i potrzebuję go więc... na razie diety nie będziemy ustalać. Gdyby to się zmieniło, wiem gdzie szukać pomocy: ul. Wiktorska 67 lok 6, I piętro www.setpoint.pl

Brak komentarzy: